Cap&Designs forum har stängt portarna och accepterar inte längre nya inlägg eller medlemmar.

CAP&Designs forum: Hjälp med PDF - CAP&Designs forum

Hoppa till innehåll

RSS Nytt innehåll

RSS Nya ämnen

Newsletter Nyhetsbrev CAP&Design

Heta nyheter till din mejlbox
E-postadress

Välj ett nyhetsbrev
CAP Nyhetsbrev
CAP Proffsfoto
Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta ett nytt ämne
  • Detta ämne är låst

Hjälp med PDF Betygsätt tråd: -----

#1 Medlem är utloggad   fillmastaflex Ikon

• Newbie
  • Pip
  • Grupp: Members

Skickat 29 februari 2012, 10:44

Hej,

Jag har en pdf på 5 sidor där jag vill lägga till en till sida och sen göra om så att jag kan printa den som en broscyr i A4 format vikt på 3 ställen. Länk till en bild som visar hur jag vill ha det: http://www.vphosted....rochure-001.jpg

Jag skulle behöva hjälp med det här så fort som möjligt, jag har illustrator filen ifall den kommer att behövas!
Tack på förhand!
0

#2 Medlem är utloggad   Marie Lundholm Janenge Ikon

• Newbie
  • Pip

Skickat 29 februari 2012, 14:40

Hej, vad är det för hjälp du vill ha?
/marie

,

Visa inläggfillmastaflex, den 29 februari 2012, 10:44, sa:

Hej,

Jag har en pdf på 5 sidor där jag vill lägga till en till sida och sen göra om så att jag kan printa den som en broscyr i A4 format vikt på 3 ställen. Länk till en bild som visar hur jag vill ha det: http://www.vphosted....rochure-001.jpg

Jag skulle behöva hjälp med det här så fort som möjligt, jag har illustrator filen ifall den kommer att behövas!
Tack på förhand!

0

#3 Medlem är utloggad   fillmastaflex Ikon

• Newbie
  • Pip

Skickat 29 februari 2012, 14:58

Visa inläggMarie Lundholm Janenge, den 29 februari 2012, 14:40, sa:

Hej, vad är det för hjälp du vill ha?
/marie

,

Jag behöver få in de 5 olika sidorna jag har så att jag kan skriva ut dom på en A4 fram & baksida. Så att det blir som en broschyr. Då jag bara har 5 sidor så behöver jag lägga till en 6e där jag vill ha mina kontaktuppgifter. Tror du att du kan hjälpa mig?
0

#4 Medlem är utloggad   artcoach.se Ikon

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÖrebro

Skickat 29 februari 2012, 16:26

Vad har du för program? vilka versioner?
Vi lever så länge vi lär :) www.artcoach.se
0

#5 Medlem är utloggad   fillmastaflex Ikon

• Newbie
  • Pip

Skickat 29 februari 2012, 16:32

Visa inläggartcoach.se, den 29 februari 2012, 16:26, sa:

Vad har du för program? vilka versioner?

Jag har inga program utan har fått pdf samt illustrator filer skickade till mig från ett företag.
Dom hinner inte ändra det jag vill tills jag behöver den, därav så söker jag lite desperat hjälp på nätet.
0

#6 Medlem är utloggad   artcoach.se Ikon

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • LocationÖrebro

Skickat 29 februari 2012, 18:13

Är det klokt att ha så bråttom? Det är heller inte helt lätt för en annan att ta tag i ett halvfärdigt verk, eller komplettera det. Jag tycker du bör ta det du har till ett tryckeri eller print-shop å få hjälp. Är det hast så är det bättre att träffa någon fysiskt, så du ser att du når hela vägen fram. De flesta tryckerier och seriösa aktörer har folk som kan hjälpa, men du får vara beredd att betala för det.
Vi lever så länge vi lär :) www.artcoach.se
0

#7 Medlem är utloggad   fillmastaflex Ikon

• Newbie
  • Pip

Skickat 29 februari 2012, 21:35

Visa inläggartcoach.se, den 29 februari 2012, 18:13, sa:

Är det klokt att ha så bråttom? Det är heller inte helt lätt för en annan att ta tag i ett halvfärdigt verk, eller komplettera det. Jag tycker du bör ta det du har till ett tryckeri eller print-shop å få hjälp. Är det hast så är det bättre att träffa någon fysiskt, så du ser att du når hela vägen fram. De flesta tryckerier och seriösa aktörer har folk som kan hjälpa, men du får vara beredd att betala för det.

Jag ska stå på en mässa nästa vecka så jag har inte så mycket annat val. Anledning till att jag kikar efter hjälp på forum är för att min ekonomi är begränsad och jag har inte råd att låta ett företag hjälpa mig.

Om det finns någon vänligt själ som har tid och lust att hjälpa mig så erbjuder jag 200kr till den som fixar det!
0

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta ett nytt ämne
  • Detta ämne är låst

1 medlem(mar) läser just nu detta ämne
0 medlem(mar), 1 gäst(er) och 0 anonym(a) användare