Cap&Designs forum har stängt portarna och accepterar inte längre nya inlägg eller medlemmar.

CAP&Designs forum: Kommunikation mellan designers och utvecklare - CAP&Designs forum

Hoppa till innehåll

RSS Nytt innehåll

RSS Nya ämnen

Newsletter Nyhetsbrev CAP&Design

Heta nyheter till din mejlbox
E-postadress

Välj ett nyhetsbrev
CAP Nyhetsbrev
CAP Proffsfoto
Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta ett nytt ämne
  • Detta ämne är låst

Kommunikation mellan designers och utvecklare Betygsätt tråd: -----

#1 Medlem är utloggad   Sandra Ikon

• Newbie
  • Pip
  • Grupp: Members

Skickat 20 februari 2012, 15:59

Hej kära designers och utvecklare fyll gärna i denna enkät och sprid den vidare till fler designers oct utvecklare, tack :) (med designer menas någon som primärt jobbar med koncept och utseende, och med utvecklare menas någon som arbetar främst med implementation och programmering.)
Det är en kort, 5 min, enkät som är en del av min magister uppsats på Södertörns högskola (www.sh.se). Enkätens syfte är att undersöka hur designers och utvecklare kommunicerar pch användandet av verktyg i kommunikation. Svaren hanteras anonymt. Tack på förhand :)

Dear designers and developers please take this survey and spread it to more designers and developers, thank you :)
(with designer here we mean someone who primarily works with concepts and looks, whereas a developer works mostly with implementation and programming.)
This is a short, 5 min, survey which is a part of my master dissertation at Södertörns University (www.sh.se) in Sweden. The survey aims to investigate how designers and developers communicate and the use of tools in communication. The answers will be treated anonymously. Thank you in advance :)

https://docs.google....UY2RQZUpSc0E6MQ
0

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta ett nytt ämne
  • Detta ämne är låst

1 medlem(mar) läser just nu detta ämne
0 medlem(mar), 1 gäst(er) och 0 anonym(a) användare