Jag heter Sara Berlekom och söker uppdrag och anställningar som Webbdesigner, Grafisk designer och AD-assistent eller liknande. Eftersom jag är egenföretagar är jag öppen för olika anställningsformer. Jag har också vana att arbeta på distans är också öppen för att flytta och pendla.
Jag formger affischer, böcker, broschyrer och har erfarenhet inom webbdesign. Jag kan HTML och CSS, har gjort egna design-teman i Wordpress och arbetat som distanslärare i ämnet. Jag tar mig an både små och stora uppdrag.
Inom vårt företag arbetar jag med både webbdesign och grafisk formgivning för tryck, så jag har goda kunskaper i Adobe InDesign, Photoshop och llustrator. Jag fotograferar också för närvarande läser jag en distanskursen Fotografi - Visuell kommunikation på Högskolan i jönköping för att ytterligare fördjupa mina kunskaper.
I min bakgrund finns konstskolor och utbildningar inom grafisk design, formgivning och digitalpedagogik. Jag har en fil. kand med Konstvetenskap som huvudämne och litteraturvetenskap som näst största ämne. Min examen innefattar också poäng i idéhistoria, semiotik och populärkultur. Jag har en bred kompetens inom området så väl praktisk som teoretisk.
Företaget Xoda HB som jag driver med min man är inriktat på grafisk design, webbdesign, utbildning och bildskapande. Jag när också ett stort kulturintresse och gillar att arbeta kreativt. Mina kunskaper och erfarenheter borde vara intressanta för den aktuella tjänsten.
För att se CV och portfolio titta på min hemsida: www.berlekom.se och mitt företags hemsida www.xoda.se
e-mail: sara@xoda.se
Cap&Designs forum har stängt portarna och accepterar inte längre nya inlägg eller medlemmar.

Logga in
Bli medlem
Hjälp
Nytt innehåll
Nyhetsbrev CAP&Design
Forummeny
Detta ämne är låst

Multicitera